Lolipop şeker yapımı hakkında faydalı bilgiler

5 Kasım 2014 Çarşamba yazildi.

Malzemeler
  2 su bardağı toz şeker
 1 su bardağı kadar (tam dolu olmayacak) su
 1 tatlı kaşığı limon suyu
    İsteğe göre gıda boyası

Lolipop Şeker Yapılışı
1. Adım
Önce su,şeker ve limon suyunu bir tencereye alalım ve şekeri eritelim.

2. Adım
Kaynayan şurubun şeker kıvamına gelip gelmediğini anlamak için soğuk suyun içine bir damla damlatıp katı bir hal alıp almadığına bakalım. Eğer katılaşıyorsa şeker kıvamında demektir.

3. Adım
Gıda boyası ekleyip tahta bir kaşıkla hızlıca karıştıralım.

4. Adım
Yağlı kağıdın üzerine yuvarlak şekillerde döküp çubuk yerleştirelim.

5. Adım
Soğumasını bekleyelim. Afiyet olsun....

0 yorum:

Yasal Uyarı

Uyarı: birbilgivar.blogspot.com.tr  sitesinde yayınlanan tüm içerikler ile sorulara verilen cevaplar ve sitemizde yayınlanan yazılar ile imajlar yalızca aydınlatma amaçlıdır. Bu sayfa doktor muayenesi ve doktor konsültasyonunun yerini almayı amaçlamamaktadır. Hastalıkların tanı ve tedavisi, ancak doktor muayenesi ile mümkündür. Siz takipçilerimize anlattığımız bilgiler, tavsiye niteliğinde olup, reçete veyahut tedavi yöntemlerinizi değiştirmeye yönelik değildir. Sunulan bilgilerin yanlış yorumlanması ve bu sebeple maruz kalabileceğiniz mağduriyetten sitemiz yasal yükümlülük altında olamaz. Doğru bir teşhis konması ve tedavi için hasta ve doktorun birebir görüşmesi gerekmektedir. Bu sitede sunulan bilgilerin uygulanmasının yükümlülüğü tümüyle sitemize gelen ziyaretçiye aittir. İletişim : temiz.kalp@hotmail.com